Friday 13 January 2012

2012 utk start Blogging??

Tiba-tiba terpanggil untuk 'BLOGGING'. Ehh, betul ke nih? Wow.. sesuatu yang tak penah terfikir nak buat, hehe.. Selama ni dok baca blog org je, tu pun kalau rajin. Tapi lama-lama rasa macam best plak kalau ada sendiri punya. Belum cuba belum tau ye tak. Pokok pangkalnya kena BERANI!!

Tapi memang la, semenjak keje sendiri ni rasa nak cuba macam-macam (tapi yang berguna je, yang takde faedah IGNORE je la). Thanks Allah memberi kekuatan & keyakinan diri untuk BERUBAH. Walaupun masih merangkak lagi, tapi sangat-sangat bersyukur dikurniakan famili & kawan-kawan yang sentiasa memberi sokongan & tunjuk ajar. LUV U ALL LA!!

2012.. 20 + 12 = 32, umur pun dah 32 tahun, so kena ACT FAST, kita tak tau apa-apa yang akan berlaku, even esok pagi pun kita tak tau masih bernyawa ke tak. So, jangan buang masa lagi, teringat kata-kata seorang kawan - 'Diri kita hari ini adalah hasil dari tindakan & keputusan kita 5 tahun dulu, so takkan 5 tahun akan datang nak hidup dalam keadaan yang sama jugak'.

Semoga tahun 2012 ini adalah detik perubahan & kejayaan kepada kita semua. Yang penting adalah USAHA, DOA & TAWAKAL padaNya. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment